در حال بارگذاری ...
  • انجام روکش آسفالت ۴۰ کیلومتر از راه‌های خراسان جنوبی در فصل بهار


    برای اجرای این عملیات بیش از ۳۲ هزار تن آسفالت به مصرف رسیده که رقم ریالی انجام این عملیات در حدود ۱۵ میلیارد تومان است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مسئول اداره نگهداری راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت : در سه‌ ماه اول امسال بیش از ۴۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی استان شامل بزرگراه ، راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی روکش آسفالت شده است .

    حسین عباسی، مسئول اداره نگهداری راه این اداره کل گفت : در راستای ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال مسافران در سه‌ ماه اول امسال بیش از ۴۰ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی استان شامل بزرگراه ، راه‌های اصلی ، فرعی و روستایی روکش آسفالت شده است .

    عباسی ادامه داد : برای اجرای این عملیات بیش از ۳۲ هزار تن آسفالت به مصرف رسیده که رقم ریالی انجام این عملیات در حدود ۱۵ میلیارد تومان است .

    مسئول اداره نگهداری راه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی متذکر شد : استان خراسان جنوبی دارای بیش از ۱۷هزار کیلومتر جاده بین ‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه ‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه این اداره‌کل قرار می‌گیرد .




    مطالب مرتبط

    جسم و بدنه جاده‌ها به مرور زمان به دلیل عبور وسایل نقلیه و شرایط جوی صدمه می‌بیند که به منظور افزایش عمر جاده ، عملیات روکش آسفالت حفاظتی محورهای اصلی شریانی سطح استان در دست اقدام است .

    |

    این طرح در راستای خدمت رسانی به ساکنین روستاهای منطقه عملیاتی شده که سطح پوشش آن شامل روستاهای ظهیرآباد ، عسلی ، هشیان ، گل زرد ، آب بخشان ، نیاززاغه ، آقبلاغ ، باقرآباد ، حاج یوسف ، آقچه بلاغ ، کهنه حصار و ... است .

    |

    با تلاش جهادی و پیگیری‌های مستمر برای جذب اعتبار مورد نیاز ، عملیات روکش آسفالت محور زنجان - بیجار به طول ۸ کیلومتر آغاز شد و تا پایان خرداد ماه به پایان می‌رسد . برای اجرای این طرح به طول ۸ کیلومتر ، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است .

    |

    روکش آسفالت مسیر رفت این محور (بوشهر به چغادک) به زودی کلید می‌خورد .

    |

    با توجه به اهمیت نگهداری راه‌ها و لزوم مدیریت صحیح هزینه آن و به منظور پیشگیری از خرابی محورها قراردادی با موضوع اجرای آسفالت حفاظتی محورهای اصلی و شریانی منعقد شده و در حال اجراست .

    |

    نظرات کاربران